手机APP下载

您现在的位置: 首页 > 英文歌曲 > 音乐咖啡厅 > 正文

音乐咖啡厅:Sexy Can I 能再性感些嘛

来源:本站原创 编辑:alex   VIP免费外教试听课 |  可可官方微信:ikekenet
  下载MP3到电脑  [F8键暂停/播放]   批量下载MP3到手机
加载中..

[点击试听]

Ray J在美国可以称得上是顶尖的音乐制作人。这首《Sexy Can I》是被号称是Ray J职业里程碑的作品。这首歌的确是好听,不愁不流行,因为当今欧美乐坛中,什么流行这首歌就有什么。上脑如Ne-Yo的旋律,Ray J非常标准的R&B男声,加上Young Berg没啥特色的Rap,是那种听了开头就知道会大卖的口水单曲。

英文歌词:

Sexy can I
Yeah, Yeahhh
All we wanna know is....
Sexy can I, just pardon my manners.
Girl how you shake it, got a nigga like (ohhhh)
It's a kodak moment, let me go and get my camera
All I wanna no is, sexy can I.
Sexy can I, hit it from the front,
then I hit it from the back.
know you like it like that.
then we take it to the bed, then we take it to the floor
then we chill for a second, then were back at it for more
Sexy can I, just pardon my manners.
Girl how you shake it, got a nigga like (ohhhh)
It's a kodak moment, let me go and get my camera
All I wanna no is, sexy can I.
Lil mama, it's ya boy Youngin
G5 dippin, lui vuitton luggage (ay)
Gotta love it, ya boy so fly
All the ladies go (ohhh) when a nigga go by.
Gucci on the feet, Marc Jacob on the thigh
She wanna ride or die with ya boy in the shi.
That's right, so I let her kiss the prince
That's right, so I let her kiss the prince
so boyfriend, she ain't missed him since.
Sexy can I, just pardon my manners.
Girl how you shake it, got a nigga like (ohhhh)
It's a kodak moment, let me go and get my camera
All I wanna no is, sexy can I.
Sexy can I, keep it on the low.
Got a girl at the crib, we can take it to the mo-mo.
You can bring a friend, or you can ride solo.
Let me get my camera, so we can take a photo.
(Oh,ohh,ohh) Now look shawty, look shawty.
Baby when we make love it's like, (Oh,ohh,ohh)
(I don't know what your man is like but shawty all I want to know is:)
sexy can I.
Sexy can I, visit you at work
When you sliding down the pole,
no panties, no shirt.
Then you climb back up the pole,
then you drop and do the splits.
How you make that pussy talk,
Baby damn, u is da shit
(Oh,ohh,ohh) Now look shawty, look shawty.
I make it rain in the club like (Oh,ohh,ohh)
(I don't know what your man is like but baby all I want to know is:)
Sexy can I
Sexy can I, just pardon my manners.
Girl how you shake it, got a nigga like (ohhhh)
It's a kodak moment, let me go and get my camera
All I wanna no is, sexy can I.
I don't care who's ya boy hittin, or who Ray's melon
When I give it to her, i know that she ain't tellin'
See i'm a go getta and she a go getta
You already know she...
(Sexy can I)
Sexy can I sing for you red-eye
Fresh out the pool no towel
just let it air dry.
And if you ain't f**kin' tonight
Man you can watch that tour bus go by
Sexy can I, just pardon my manners.
Girl how you shake it, got a nigga like (oh baby)
It's a kodak moment, let me go and get my camera
All I wanna no is, sexy can I.
Sexy can I, hit it from the front,
then I hit it from the back.
know you like it like that.
then we take it to the bed, then we take it to the floor
then we chill for a second, then were back at it for more
Sexy can I, just pardon my manners.
Girl how you shake it, got a nigga like (ohhhh)
It's a kodak moment, let me go and get my camera
All I wanna no is, sexy can I.

重点单词   查看全部解释    
pardon ['pɑ:dn]

想一想再看

n. 原谅,赦免
vt. 宽恕,原谅

联想记忆
solo ['səuləu]

想一想再看

n. 独奏,独唱
adj. 单独的

联想记忆
luggage ['lʌgidʒ]

想一想再看

n. 行李

 
pole [pəul]

想一想再看

n. 杆,柱,极点
v. (用杆)支撑

 


关键字:

发布评论我来说2句

    英语学习节目推荐

    • 英语听写训练
      听写强化训练系统有听写比对,按句停顿,中文翻译、听写错词提示等特色功能.
    • 英语情景会话汇总
      整理精选几十个类别2千多篇地道情景会话,还可进行会话强化训练..
    • OMG美语视频讲堂
      每天一期视频节目,VOA中文部节目主持人白洁带你学习最地道的美语..
    • 经济学人中英双语版
      提供经济学人中英双语版文章、音频、中英字幕,类别包括文艺、人物、科技、商业等..
    • 可可英语微信:ikekenet
      关注可可英语官方微信,每天将会向大家推送短小精悍的英语学习资料..

    可可英语官方微信(微信号:ikekenet)

    每天向大家推送短小精悍的英语学习资料.

    添加方式1.扫描上方可可官方微信二维码。
    添加方式2.搜索微信号ikekenet添加即可。