手机APP下载

您现在的位置: 首页 > 英文歌曲 > 音乐咖啡厅 > 正文

音乐咖啡厅:Britney Spears布兰妮《Circus》天后靓丽回归

来源:可可英语 编辑:alex   VIP免费外教试听课 |  可可官方微信:ikekenet
  下载MP3到电脑  [F8键暂停/播放]   批量下载MP3到手机
加载中..

[点击试听]

《马戏团》 Circus是布兰妮(Britney Spears)的第6张个人专辑,该专辑于今年9月宣布开始制作,定于12月2日也就是布兰妮27岁生日的那天发行。首波主打歌《Womanizer》已于9月26日推出,并获得不错的评价。

Artist:Britney Spears
Song:Circus

英文歌词:

There's only two types of people in the world

The ones that entertain, and the ones that observe
Well baby I'm a put-on-a-show kinda girl
Don't like the backseat, gotta be first (oh, oh)
I'm like the ringleader
I call the shots (call the shots)
I'm like a firecracker
I make it hot (make it hot)
I run a tight ship, even though
I go with the flow
Now here's a hot tip (list- listen in)
Get get a front seat when i put on a show
I feel the adrenaline moving through my veins (hah, hah, hah)
Spotlight on me and i'm ready to break (hah, hah, hah)
I'm like a performer, the dancefloor is my stage (hah, hah, hah)
Better be ready, hope that ya feel the same (hah, hah, hah)
All the eyes on me in the center of the ring
Just like a circus (ah, ah, ahaha-hah)
When i crack that whip, everybody gonna trip
Just like a circus (ah, ah, ahaha-hah)
Don't stand there watching me, follow me
Show me what you can do
Everybody let go, we can make a dancefloor
Just like a circus (ah, ah, ahaha-hah, ha, ha, ha, ha, ho, ho, ho)

There's only two types of guys out there,
Ones that can handle me, and the mamma boys are too scared
But if I brought one down to my lair
He'd never wanna leave, just sit and stare (oh, oh, oh)
I'm like the candy floss
I'm bad for you (bad for you)
I'm just the elephant
In the room (in the room)
And when it's rainin', you can come
Under my big tent
No need for your umbrella (ella ella)
You'll like this better, cos it's the big event (ahhh)
I feel the adrenaline moving through my veins (hah, hah, hah)
Spotlight on me and i'm ready to break (hah, hah, hah)
I'm like a performer, the dancefloor is my stage (hah, hah, hah)
Better be ready, hope that ya feel the same (hah, hah, hah)
All the eyes on me in the center of the ring
Just like a circus (ah, ah, ahaha-hah)
When i crack that whip, everybody gonna trip
Just like a circus (ah, ah, ahaha-hah)
Don't stand there watching me, follow me
Show me what you can do
Everybody let go, we can make a dancefloor
Just like a circus (ah, ah, ahaha-hah)
I been doin' this show all my life
It's part of who I am
Ain't nobody know what it's like
Maybe I'm a slave 4 u but
Baby I love what I do
‘Cuz I'm the ringleader
I call the shots (call the shots)
Yes I'm a firecracker
I make it hot (make it hot)
I run a tight ship, even though
I go with the flow
Now here's a hot tip (list- listen in)
Get get a front seat when i put on a show
I feel the adrenaline moving through my veins (hah, hah, hah)
Spotlight on me and i'm ready to break (hah, hah, hah)
I'm like a performer, the dancefloor is my stage (hah, hah, hah)
Better be ready, hope that ya feel the same (hah, hah, hah)
All the eyes on me in the center of the ring
Just like a circus (ah, ah, ahaha-hah)
When i crack that whip, everybody gonna trip
Just like a circus (ah, ah, ahaha-hah)
Don't stand there watching me, follow me
Show me what you can do
Everybody let go, we can make a dancefloor
Just like a circus (ah, ah, ahaha-hah)
All the eyes on me in the center of the ring
Just like a circus (ah, ah, ahaha-hah)
When i crack that whip, everybody gonna trip
Just like a circus (ah, ah, ahaha-hah)
Don't stand there watching me, follow me
Show me what you can do
Everybody let go, we can make a dancefloor
Just like a circus (ah, ah, ahaha-hah, ha, ha, ha, ha, ho, ho, ho)

重点单词   查看全部解释    
candy ['kændi]

想一想再看

n. 糖果
vt. 用糖煮,使结晶为砂糖

 
handle ['hændl]

想一想再看

n. 柄,把手
v. 买卖,处理,操作,驾驭

联想记忆
crack [kræk]

想一想再看

v. 崩溃,失去控制,压碎,使裂开,破解,开玩笑

联想记忆
stare [steə(r)]

想一想再看

v. 凝视,盯着看
n. 凝视

 
entertain [.entə'tein]

想一想再看

v. 娱乐,招待,怀抱

 


关键字:

发布评论我来说2句

    英语学习节目推荐

    • 英语听写训练
      听写强化训练系统有听写比对,按句停顿,中文翻译、听写错词提示等特色功能.
    • 英语情景会话汇总
      整理精选几十个类别2千多篇地道情景会话,还可进行会话强化训练..
    • OMG美语视频讲堂
      每天一期视频节目,VOA中文部节目主持人白洁带你学习最地道的美语..
    • 经济学人中英双语版
      提供经济学人中英双语版文章、音频、中英字幕,类别包括文艺、人物、科技、商业等..
    • 可可英语微信:ikekenet
      关注可可英语官方微信,每天将会向大家推送短小精悍的英语学习资料..

    可可英语官方微信(微信号:ikekenet)

    每天向大家推送短小精悍的英语学习资料.

    添加方式1.扫描上方可可官方微信二维码。
    添加方式2.搜索微信号ikekenet添加即可。